teisipäev, 4. august 2009

Tööd veel pole saanud. Homme lähen uurin seda coffeshopi. See tundus päris paljulubav.. Nad pidid mulle tagasi helistama aga pole seda veel teinud. Homme lähen käin pinda neile natuke. Äkki nad siis võtavad mu. See on ikkagi niiäge koht. Tahaks juba tööle saada.
See koht on muidu: http://www.smokey.nl/ kui keegi huvitatud on.

Korteritest veel et ma olen 2 päris paljulubavat meili saanud. Mis on hea. Ja arutan täna neid Krissuga kui ta Belgiast tagasi on. Ma loodan et me saame suht varsti juba minema sealt Ursula juurest.
Täna kolisin alla tuppa. Tegelt on see täitsa vaffa tuba. Kuigi see on täpselt Ursula toa kõrval. Niiet me peame suht tasa olema seal. Aga Ursula annab mulle ja Krissule andeks vist kõike.. Me oleme ta lemmikud vist. :) Vaffa.
Nüüd istun selle lähima netupunktipingi peal. :) Käisin poes just. Ostsin õlut endale. Tuli õlle isu. Ma pole pääris kaua joonud ka midagi niiet täna võib.
Hea päev on olnud. Tuju on hea ja väljas on ilus ilm niiet mis elul viga on. :)
Vaffa.

Kommentaare ei ole:

Blogiarhiiv