laupäev, 8. august 2009

HA! Ma ju ütlesin, et mul pole mingit tööloajunni veel juurde vaja. Kus alles kukkus vabandama.. Lollakas.
See omanikutüüp rääkis mulle et ta tahab mind küll tööle võtta. Et ma olen kena ja tore ja üldse vaffa aga ta ei saa. Sis ma seletasin talle, et pole mul midagi juurde vaja. Siis tegi natuke uurimist, ma näitasin talle oma uurimisi ja küll kukkus alles vabandama.. :D
Ta lubas mulle, et ta naine helistab millalgi varsti. Eks saab näha kas helistab..
Pühapäeval lähen peale Krissi tööd sauna. Naljakas, et keset linna on ühe baari üleval saun ja mullivann ja möllud.. :D Ma muidugi natukene kahtlen, et kas ma ikka lähen kui ma pean esmaspäeva hommikul sinna samma kohta proovipäevale minema.. Eks ma siis üritan mitte juua pühapäeval.. NOT :D

Kommentaare ei ole:

Blogiarhiiv