pühapäev, 30. august 2009

Oeh. Ma suutsin oma pangakaardi ära kaotada. :( Nüüd õnneks kaart kinni ja kõik korras. Ma oli nii endast väljas selle pangakaardi asja pärast, et ma mingi nutsin keset linna :D Ma reaalselt arvasin, et see raha mis mul seal peal oli ongi läinud. :D Ma ei tulnud selle peale, et ma võin ju selle lihtsalt Krissile saata :D:D Lollakas:D
Stress kipub vist üle pea kasvama..
Eile oli nii haige tööpäev. Sportscafes oli mingi jalka mäng, niiet kõik kohad olid purjus vutifänne täis.. :S Nii palju oli jooksmist.
Vähemalt nad räägivad mulle, et ma teen väga hästi tööd. Eriti selle kohta, et ma pole enne sellises kohas tööd teinud. Tavaliselt on uued tüdrukud saamatud ja aeglased. Sellega mul probleeme pole õnneks. Selle saamatusega vähemalt. :D Ma olen väga tubli. :) Eile täitsin külmkappe peale tööd. Täiesti iseseisvalt.. Ja sain hakkama. Tavaliselt ei saa uued tüdrukud sellega veel umbes kuu aega hakkama. :)
Mõlemad managerid rääkisid, et ma lähen iga päevaga aina paremaks ja, et varsti on mul kõik asjad käpas. :)
Täna võtsin otsuse vastu, et ma ei suuda ikkagi kahes kohas töötada, niiet nädala pärast on mul viimane tööpäev Ranchos. Nad palusid mul veel nädala tööl käia niiet mul pole veel niipea vabat päeva.
Ja ma just avastasin, et ma pean pühapäeval korraga kahes kohas olema. :D
Eks ma homme räägin Ranchos, et ma ei saa tööle minna. Küll nad lepivad sellega.
Praegu olen ma eelmisest reedest saati tööd teinud iga päeva ja panen veel nädala sinna otsa. Päris räme. Kris on väsinud kui ta peab 4 päeva järjest töötama.. Mis siis mul võib olla...
Füüsiliselt väga väsinud ei ole aga emotsionaalselt on kõik väga korrast ära.
Päris õudne on olla.

Vähemalt ei pea ma kooli minema. :D:D

Igatahes palju edu Eilale Viljandis, Mardile Inglismaal ja Kärdile GAG´is. :) Ma loodan, et teil läheb kõik hästi ja, et inimesed on normaalsed.

Ja kuna Bill (;)) tahab, et ma koertest kirjutaks siis ma kirjutan seda, et siin on mingi imelik tõug koeri kellel on rastad. :D:D:D:D Rastadega koerad. :D Nad on niiiii naljakad. :D:D

Pähkli isu tuli just peale. :D

2 kommentaari:

pilves ütles ...

kusjuures selline tõukoer on täietsi olemas kes näeb nagu tal oleks rastad. mul kodus koerte raamatus on pilt olemas, näeb väga kahtlane välja! Mariann

MTV ütles ...

Tööinimese elu on ikka vahest raske, mul oli vahepeal 8 päeva jutti, 4 päeva lõunast tööl ja 4 hommikul kella kaheksast:D Päris läbi võttis ikka jah :)

Blogiarhiiv