reede, 14. august 2009

Eile olin Smokeys tööl. Tundsin ennast nagu ori.. :S Ei olnud ikka nii hea kui lootsin. Täna käisin uuesti seal ja ütlesin, et ma ei taha seal töötada.
Aga ma käisin Ranchos ka täna ja nüüd olengi seal tööl. Niiet palju õnne mulle.. Pühapäeval olen tööl, esmaspäeval olen tööl ja järgmine reede olen ka tööl. Muud päevad ütlesin, et ei taha tööd teha. No mul on ka põhjus ju. Mul ju siiski sünnipäev järgmine nädal.. :) Kris ütles et me teeme midagi vaffat sünnipäeval. Parem oleks, et ta mulle välja teeb :P

Nälga ma vähemalt nendel päevadel ei jää kui ma tööl olen :D Nad annavad seal töötajatele tasuta süüa. :D
Niiet jamh.. Ei lähe väga hästi mulle hetkel aga ma loodan, et varsti läheb paremaks.
Koduigatsust pole ka veel peale tulnud. Õnneks. Vahel mõtlen, et huvitav mis ma teeks hetkel kui ma Eestis oleks.
Amsterdam on õnneks nii väike, et ära ma ei eksi. Ja nüüd tunnen päris hästi ka juba Amsterdami.
Mul võiks sammulugeja küljes olla kogu aega :P. Kes mulle saata tahab sammulugejat võib minuga isiklikult ühendust võtta, et aadressi saada. :) Või kes midagi muud veel tahab saata. :)

Eile käisime Krissig kahte korterit vaatamas. Üks oli perfektses kohas aga liiga väike. Kahekesi me saaks Krissiga seal elada aga kui Tanel tuleb septembris siis enam küll ruumi ei oleks.
Aga teine korter oli perfektne. See oli üliilus ja armas ja aiaga ja üleülde lahe. Täna pidime kõne saama et kas me saame selle korteri või mitte aga pole siiani saanud. Tundub, et me vist ikkagi ei saa.
Ja nüüd pöördusime agentuuri poole kes meie otsib vist korteri. Halb asi selle juures on see, et nad tahavad raha saada liiga palju.
Eks näeb mis saab.

Kommentaare ei ole:

Blogiarhiiv