esmaspäev, 24. august 2009

Mm. Viimane postitus oli keset ööd kirjutatud niiet laupäeval juhtus veel paljugi. Kui ma Krissu tööle läksin kella 3 ajal siis tuli Krisi manager mind ahistama, nagu tavaliselt. Ahistas mind natukene ja siis küsis mult, et miks ma Sportscafes veel ei tööta. No ma siis mainisin talle, et mulle pole helistatud veel.
Laupäeval läksin õhtul Ranchosse tööle kuna mingi tšikk ei saanud tööle minna ja ma pidin asendama teda. Mul pole midagi raha saamise vastu ju. Loomulikult läksin tingimusel, et ma pühapäeval ei tööta. Alustasin just ja siis saatis Kris mulle sõnumi, et mul pühapäeva hommikul proovipäev Sportscafes. Väääga meeldiv.
Pühapäeval siis läksingi hommikul.. Ja täitsa vaffa oli. Raske natukene.. Aga täitsa OK. Peale tööd olin Krissil veel seltsiks ja jõin õlut. Siis kui ma oma teise suure õlle juures olin, helistati mulle Ranchost ja paluti tööle tulla. No mis mul jälle töötamise vastu saab olla kui ma raha selle eest saan. Aga loomulikult selleks ajaks kui ma Ranchosse jõudsin oli mulle õlu pähe hakanud. :D Ja ma polnud üldse piisavalt kaine, et tööd teha.. :D Siis anti mulle mingi eriti mõru jook kätte ja kästi kaineks saada :D:D Selleks ajaks kui ma olin täiesti kaineks saanud ja mitu tundi juba tööd teinud, olin ma nii kuradi väsinud, et ma ainult loivasin ringi seal Ranchos :D kell 1o lasti minema mind sealt ja ma läksin otse koju magama.
Täna olin jälle Sportscafes tööl. Aga ma olen veits haige ja ei tundnud üldse hästi ennast hommikul ja siis lasti mind poole päeva peale minema õnneks. Siis läksin koju magama. Tegin oma küüned korda ja siis nüüd istun oma tavalises kohas ja joon õlut. Mul oli kõht nii tühi, et ma pidin linna sööma tulema.
Veits enne kuute helistati Ranchost ja paluti jälle tööle tulla. Ma saatsin nad mõnuga perse ja ütlesin, et ei tule ma kuskile. Mul on halb olla. Nüüd ma pean hullult peitma ennast, et nad ei näeks mind. :D Ma ei oleks jõudnud tööd teha ju. Homme nagunii pean tööl olema.
Nüüd ongi nii, et homme olen Ranchos, ülehomme ka Ranchos, neljapäeval, reedel ja laupäeval sportscafes ja pühapäeva ma veel ei tea. Ma loodan, et ma ei pea tööl olema. Ma viskan sussid püsti muidu.

Niiet läheb hästi. Leiaks veel korteri ka siis oleks perfektne. :)

Kommentaare ei ole:

Blogiarhiiv