kolmapäev, 26. august 2009

Ma valisin ka kõige valema päeva, et lihtsalt teksadega tööl olla. :s Tavaliselt ma olen seeliku või lühikeste pükstega. No soe on ja mugav on ka. Aga kurat! Täna oli Rancho ilusaid poisse täis ja mina lollakas olin lihtsalt teksadega.. :( Mitte, et ma siia sebima tulin aga ikkagi noh :D Hea peab ju välja nägema.

Amstedamis on mehed/poisid väga avameelsed. Mulle karjutakse koguaeg asju järgi. Kris ütleb, et see on normaalne aga ma ju pole harjunud selliste asjadega. Eestlased on ju vaiksed ja rahulikud.

Täna mingi tüüp jättis oma tsäksi ja prillitoosi lauapeale. Pärast vaatasime mis seal prillitoosis sees oli kuna sealt rippus gripp välja. Päris vahva vend oli. Lihtsalt unustas mingi 6 grippi kanepit restorani.. :D
Tsäksi peal oli kanepi leht ja kiri iPot. :D nagu iPod aga iPot. :D:D me Yvaniga saime kõhutäie naerda. :D

Täna ma libastusin oma tervisliku toitumisega.. Ma tellisin kanafilee, nagu tavaliselt, aga unustasin öelda et ma keedukatulit mitte friikaid tahan.. Mis ma ikka teha sain kui toit juba valmis on..

Kommentaare ei ole:

Blogiarhiiv