kolmapäev, 12. august 2009

Oh. Mul on nii palju tegemist olnud, et ma pole üldse jõudnud kirjutada.
Eile oli proovipäev Ranchos. See on Argentiina restoran. Täitsa lõbus oli. Raffas on vaffa ja sõbralik. 4 tundi töötasin. Tippi sain ka pärast :). Mulle isegi meeldib see koht.
Peale tööd läksin oma tavalisse kohta ja võtsin ühe õlle. Siis helistasin Krissile ja ta sundis mind Smokey´sse minema. Läksin siis ja see tüüp kellega ma rääksin ütles, et tal hea meel mind näda. Siis tegi veel koopiad mu paberitest ja teatas mulle, et mul on neljapäeval esimene tööpäev. Vaffa eksole?!
Täna hommkul helistasid jälle ja ma käisin seal just. Tahtsid mu aadressi teada. Rääkisin seal mingi managerivennaga juttu ja ta teatas mulle, et homme pean tulema 7:45 õhtul ja ID kaardi kaasa võtma kindlalt. Ma arvasin, et see on proovipäev aga ta ütles, et tee see endale harjumuseks, et 15 mintsi varem pean kohal olema. See siis tähendab, et ma nagu töötangi seal vist juba. Ma loodan, et ma sain õigesti aru :P
Igatahes asjad hakkavad vaikselt paika loksuma juba mulle. Väga meeldiv.

Aa ja üleeile käisin jälle oma tavalises kohas õlut joomas ja siis hakkasid mingid 45 aastased mehed mulle külge ajama :D Tegid mulle õlut välja ja nii :D Lõpuks nad suutsid mind täis joota :D Siis ma otsustasin, et on aeg lahkuda :D

Lähipäevil kavatsen ratta ka osta endale. Mul juba kõrini kõndimisest ja trammiga ma ka ei taha sõita. Suht väsitav on iga päev tund aega linna kõndida. Mitte et mul midagi kõndmise vastu oleks aga ikkagi..

Ma arvan, et ma lõpetan homme nii hilja, et mu tavaline koh on kinni niiet ma isegi ei viitsi läpakat kaasa võtta. Niiet ülehomme alles kirjutan järgmine kord.
Eks te hoidke pöidlad pihus, et mul hästi läheks.

Aa ja Krissiga sauna ma ka ei läinud. Hea meel, et ei länud ka :D Kris tuli hommikul 11 ajal koju alles. Ja tal oli terve päeva ni halb olla et ma mingi tõin süüa talle sest et ta ei suutnud ise ennast liigitada :D Ja nägi oli tal ka katki :D Kahjuks ei mäleta ta mindagi sellest õhtust/ööst :D:D

Kommentaare ei ole:

Blogiarhiiv