esmaspäev, 17. august 2009

Päris läksingi koju magama ju.. Ootasin kuni Kris lõpetas ja sis läksin talle tööjuurde. Paulo (Krissi manager) hakkas mulle mu tagumikust rääkima. Haige pervar ju. Ütles, et ta igatses selle järgi neli nädalat. :D
Igatahes peale seda kui ta oma tipi kätte sai läksime kodu poole. Natukene enne kahte hakkasime liikuma rattaga. Kris vedas mind. Endaarust läksime korraks pingipeale netti ja siis jäime ikkagi netist videoid vaatama. :D Jõudsime veits peale kolme koju.
Kurat! Nüüd ma olen vähe maganud. Mingil imelikul põhjusel veel halvasti ka maganud. Mu une probleemid hakkavad vist tagasi tulema. Njah.. Igatahes olen ma hullult vässu ja pean ikkagi tööle minema.
Mitte et mul midagi töötamise vastu oleks. Vaffa on. Raha teenin ka :P

2 kommentaari:

Labrador Bill ütles ...

No mis sul viga, mina pean päevläbi igavlema ja sama sööki enam vähem iga päev sööma. Sinu blogi on päris normaalne - viimased postitused tundubuvad muidugi kahtlaselt korralikud... Aaa jaaa checki mu uut blogi www.labradorbill.com ja kirjuta mis arvad.

liisa ütles ...

ma tean jah, et mu blogi normaalne on :) ja paar postitust on sellepärast korralikud olnud, et ma olengi korralik olnud. palju ma ikka jaksan mitte korralik olla

Blogiarhiiv