neljapäev, 27. august 2009

Hommikul käisime korterit vaatamas. Päris kaugel on see ja täiesti tühi.. Aga mulle meeldib.. Sinna mahuks me ilusti kolmekesi ära. Kris ütleb, et mööblit saab sebida siin kui inimesi tead. Ta vist teab, niiet see ei oleks ka probleem.
Krisil on halb tunne selle korteri suhtes. Me üüriks seda mingi marokolase käest vist. Ja Ursula ütleb, et nende käesti ei tohigi üürida. No ja Ursula teab neid asju paremini. Mina nagu ikka usaldan inimesi. Imelik, et ma nii kergelt usaldan. Ma nii vihkan seda...
Hullus getos on see korter.. Ühtegi ratast väljas ei ole.. Ilmselt varastatakse kohe ära :D
Seest oli täitsa ilus. Just valgeks värvitud seinad ja uus põrand.. Oh kuidas mulle meeldiks seal elada. Me peame kahe päeva jooksul teada andma kas me tahame seda korterit.

Kommentaare ei ole:

Blogiarhiiv