laupäev, 1. august 2009

Fuck. Täna oli gay paraad. Ma unustasin täiesti ära selle. Kahju. Ma tahtsin minna.
Terve päeva mõtlesin, et võiks midagi teha. Ja nüüd kui arvuti kätte võtsin siis tuli meelde.. :(

Täna hommikul tuli Ursula (see mutt kelle juures me elame) ja teatas et me peame Krissiga jälle teise tuppa kolima. Ja et see peab toimuma homme hommikul. Ja nüüd tund aega tagasi tuli ta ja ütles, et ikka ei saa kolida. Esmaspäeval peab kolima. No fuck raisk. Mul on esmaspäeval tegemist kui palju. Ma pean ju sofinumbri asja saama ja sis ma pean minema pääris mitmesse kohta tööandjatega rääkima. Aga ei. Nüüd pean ma peale sofinumbri junnut siia tagasi tulema ja kolima hakkama. Ja pealegi Kriss on Belgias niiet ma pean tema asju ka veel alla tassima. Nõme.
Igatahes olen ma kell 6 raudselt linnas. Ma loodan, et sinna saangi tööle. Üks coffeshop. :P vaffa eksole?!
Eile käisin ühes iiri baaris cv´d viimas. Naljakas oli see. Baari omanik oli just puhkusel. Eestis :D Aga igatahes see ei läinud nii hästi kui ma lootsin. Ta ütles mulle ainult et ta annab mulle teada kui tal abikäsi vaja on. Kahju. See tüüp kellega ma enne rääkisin seal tundus päris vaffa olevat. Temaga tahaks küll koos töötada. Aga eks ma siis loodan ja ootan.

Kommentaare ei ole:

Blogiarhiiv