teisipäev, 18. august 2009

Eile käisime Krissiga väljas. Huvitav oli.
Nüüd on halb ja uimane olla. Huvitav mis homme saab.
Käisin ratast saamas eile. Ma polnud veel pingi peale istunud ja juba mingi tüüp tuli ratast pakkuma. Leppis 15 euriga ja kui ma raha hakkasin otsima siis avastasin, et ma olen rahakoti maha jätnud. Läksin pühaviha täis ja hakkasin vanduma. Ärandasin Krissu ratta ja rallisin koju. Kui ma tagasi jõudsin siis polnud enam kedagi seal rattaid pakkumas. AAAAAAAAAAAAH! Ma olen nii vihane enda peale.
Aga jamh eile oli huvitav. Me jõime Krissuga mingeid viinakokse. Suht rõve oli. Mingi hetk tuli Rojalty (see klubi kus me käime) turva ja hakkas meile jooke välja tegema :D Naljakas. Amsterdam vist ongi selline, et kui natukenegi hea välja näed siis tehakse jooke välja :D
Lõpuks ma väsisin hullult ära ja klubi pandi kinni ka juba ja hakkasin kodu poole kõndima. Kuna ma olin piisavalt purjus siis ma panin klapid pähe ja hakkasin kõva häälega kaasa laulma :D Inimesed vaatasid imelikult :D:D Arvata on ju kui mingi lühikeses kleidis noor tütarlaps kõva häälega kell 4 öösel mööda tänavat koperdab ja laulab :D
Ma suutsin enda retuusid ära lõhkuda :S

Hommikul oli mul selline nälg et pea hakkas ringi käima. Käisime Krissiga linnas söömas. Sõime mingit nuudli asja. Täitsa hea oli. Ja kõht sai ka täis :) Ülejääkidega hakkasime mingeid eriti naljakaid linde toitma. Nad mingi kaklesid hullult :D Aa ja mingi part oli ka seal. Talle andsime ainult kana :D Ta sõi seda :D:D Part sööb kana :D Naljakas.

Kris just teatas, et homme teeme vaffaid asju. Näiteks lähme õlut jooma. Palju õlut. Heineken. :)

Nüüd tahaks kohe kolida. Ma tahan niiväga korterit saada.
Hommikul läksin vetsu. Hoidsin peast kinni ja koperdasin vaiba taha ja siis avastasin, et kaks saksa poissi rääkisid Ursulaga juttu. Nad hullult naersid mu üle :D

6 kommentaari:

krs ütles ...

kuulge neiu palju jooge vähem eksole.

liisa ütles ...

hea küll kui sina enam keset ööd purjus koju ei tule

MTV ütles ...

"Amsterdam vist ongi selline, et kui natukenegi hea välja näed siis tehakse jooke välja :D"

Ego :D

kärt ütles ...

mm.. ma arvan et te mõlemad tulge nüüd kiirelt koju ! :)

liisa ütles ...

kuule Mihkel. see ongi nii :D
ja Sina Kärt tule ise siia :D

kärt ütles ...

noo makske te see sõit kinni siis tulen .:)

Blogiarhiiv