pühapäev, 16. august 2009

Ooh. Tulin töölt just. Väsitav oli. Aga sellegipoolest vaffa :). Täna oli isegi päris hea tipp. Peale seda kui ma lõpetasin, sõin veel kana. MMMMMM. See oli nämma. Ja ma olin väga rahul sellega et ma kana kõrvale vett jõin. Ma olen vee joomisega vääga ära harjunud. Aga mingi köögi tüüp tõi mulle pokaali punast veini kana kõrvale. Esiteks sobib kana kõrvale paremini valge vein. Minuarust vähemalt. Ja teiseks ma ei joo ju punast veini :D:D. Eks ma surusin selle kurgust alla. Ma ei tahtnud teda solvata mitte joomisega. Terve päeva seletas mulle et ma restorani ees seisaks sest kui inimesed mu ilu näevad siis nad tahavad sinna sööma tulla. :D Hull meelitaja :D Lollakas on ta :D
Täna töötasin koos mingi tüübiga keda ma varem näinud ei ole. Ta nimi on Ivan. Vene nimi ju?! Onju?! Aga ta on pooleldi prantslane, pooleldi iirlane. Imelik. Ma ei hakanud mainima talle, et tal vene nimi on. :) Hullult tore poiss. Ütles, et ta vaatab äkki ta saab mille kuskilt korteri leida. Nii vaffa. :P Hullult aitas mind täna ja näitas veel asju.

Mul on niiiiiiiiiii hea meel, et ma Smokeys ei tööta. Peale tööd kõndisin oma tavalise koha poole ja läksin mingist jointi suitsetavast vennast mööda. Kui ma seda haisu tundsin läks mul süda pahaks. Imelik ju tegelt. Ma ju olen ise suitsetanud aga ikkagi läks süda pahaks. Kana tahtis välja tulla :)

Ja kuule kallis lugeja. Kui Sul mingi arvamus on millegi kohta siis palun komenteeri. Julgelt. Ma tahaks mingit vastukaja ka saada. Muidu ma arvan, et ma kirjutan ainult endale. Kui ma endale kirjutaks siis ma ju ei peaks netti seda ülese panema. Vastukaja palun! Ja nüüd!
Igav on ju muidu.
Sulle / Teile kirjutan ju!

Homme olen jälle tööl. Alguses ma pidin õhtul olema aga mind tahetakse hoopis lõuna ajal. See tähendab vara ärkamist. Deem deem. Ma magan tavaliselt umbes üheni. Homme pean 12 tööl olema.
Deem see on juba 12 tunni pärast. Ma parem lähen koju magama.

Kommentaare ei ole:

Blogiarhiiv