reede, 21. august 2009

Täna oli hea päev. :) Mõnus tööpäev, palju tippi.
Kuigi mingi lollakas sõitis mulle rattaga otsa. :S nüüd on mul parem külg sinine :( pool päeva lonkasin ringi...

Hommikul käisime korterit vaatamas. Ülikõva oli see. Aga kolmekesi seal elada ei saa. Niiet hullult kahju. See oleks nii peerfektne olnud. Me mahuks sinna kolmekesi aga omanik ei luba. Ja hollandlased on väga valvsad ja hullud kitupunnid, niiet paaahasti.

Ma hakkasin oma lubaduse peale mõtlema. Ma kirjutasin varem millalgi, et ma ostan endale preemiaks jointi kui ma tööle saan. Siiamaani pole seda teinud.. Ja tunne on, et ei teegi .. No vähemalt mitte selle puhul, et ma tööl käin. Nüüd tundub see mõte kuidagi nõme..

Täna kavatsen Krissuga välja minna. Homme olen vaba niiet vahet pole. Pühapäeval jälle tööl ja siis vaatab kuidas järgmine nädal on.

Rääkisin oma manageriga täna. Ta ütles, et kui ma tahan siis ma võin talvel ka tööl käia. Niiet ma ei kaotagi hooaja lõpus oma tööd. Väga nummi.

Kommentaare ei ole:

Blogiarhiiv