esmaspäev, 17. august 2009

Ja täna ongi see õnnelik päev kui mu papud prügikasti sisemust näevad.. Uskumatu kui palju ma siin kõndinud olen.
Täna oli nii igav tööl. Inimesed olid nii vastikult kitsid täna.. :( Keegi ei tahtnud eriti tippi jätta. Nõme.

Homme ma kavatsen terve päeva logeleda. Kui ilus ilm on siis lähen jooksma aga kui ei ole siis logelen..
Ja ülehomme juba ongi mu sünnipäev. Kris rääkis eile peale tööd mingi tšikiga ja me lähme vist talle tööjuurde mu sünnipäeval. Ta teatas, et ta saab tasuta nii palju õlut meile kui me tahame. Ausalt öeldes hakkab mu õlu juba üle viskama..
Eks näed mis saab.

Endiselt ootan kommentaare palun.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Kallike igatsen sind!!!!
Mul on sulle palju rääkida...:P
Ootan sind tagasi:)

Tead küll kes ma olen;)

Blogiarhiiv