laupäev, 29. august 2009

Ooh. Neljapäeval ma lõpetasin töö juba kell 11 ja peale seda täitsin külmkappe ja hängisin niisama seal veel. Peale tööd läksime välja. :D See oli naljakas. :D Kris eile hommikul küsis, et miks iga teine mees mind sebis. :D:D Mingid tüübid tegid mulle välja jälle. Oh kuidas mulle meeldib nii väljas käia, et midagi ise ostma ei pea. :)
Eile tahtsin ka välja minna. Aga ma pean täna kell 3 tööl juba olema niiet ma ei läinud. Tubli ju?! Muidu ma oleks zombi tööjuures. :D Kris läks meigiga magama. Seda ei juhtu peaaegu kunagi niiet vb oli väga hull õhtu. :D
Paulo eile ahistas mind jälle. :S Ta pani mulle pudeli seljataha vöö vahele. Vaatas, et püsib päris hästi ja teatas, et harjutame natukene tühjade pudelitega ja siis hakkad baariletipeal inimesi jootma. :D Õnneks ei saa selle leti peal väga hästi seista ja teiseks oli Paulo täiesti wasted, nagu tavaliselt, niiet ta ei mäleta seda. :D Või isegi kui mäletab siis nagunii ei juhtu midagi kuna ta peksab alati segast.
Ja pealegi.. Ma ei kujuta ette kuidas see üldse võimalik oleks.. :S

Kris ja Ursula otsustasid, et see tüüp kelle korterit me vaatamas käisime ei ole piisavalt usaldusväärne. Niiet me ei koligi sinna.
Meil on tegelt suht kiire selle korteri asjaga.. Ursula ütles, et ta paneb 15 september selle koha kinni ja läheb Kanadasse. Niiet pääris mahasti.

1 kommentaar:

Labrador Bill ütles ...

Väga tore et Sul seal hästi läheb. Küll te endale mõne kuudi ikka leiate. No kirjuta ikka natuke koertest ka - muidu jääb mulje nagu elaksid kuu peal kus ühtki koera pole.

Blogiarhiiv