reede, 11. september 2009

Tänane õnnelause: Parim kink, mida võid anda, on kallistus: üks suurus sobib kõigile ja kellelgi ei ole kunagi midagi selle vastu, kui selle tagastad



Haha! Täna töö mingi tüüp kõndis ja tuli minujuurde :D Ütles, et ma olen ikka õnnelik neiu. Ma olen välja teeninud TASUTA kallistuse :D:D:D Sis ma kallistasin teda ja ta andis mulle hindeks 5,6 ja ütles, et ma suudan paremini :D Siis kallistasin uuesti ja sain 11.. 10 pallisüsteemis :D:D

Läks hästi :D



Peale tööd läksime jälle välja :D Rojalty, nagu tavaliselt :D

Ma tutvusin mingi ERITI toreda Hollandi kutiga. Ma juba vihkan Hollandlasi, aga tema oli tore.. :) Mingi hetk ta lihtsalt kadus ära.. Aga vahet ei ole.. :)

Peale seda kui me olime mingi hullult kaua peale sulgemist seal veel tšillinud, hakkasime Krissiga minema.. Ja teepeal nägime mingeid uusi Hollandi kutte.. Nad ütlesid, et me oleme venelased.. Kris sõitis edasi, ta vist ei kuulnud seda.. Ja mina hakkasin mölisema nendega.. Lõpuks rääkisime niisama juttu kui ma olin neid sõimanud veits..

Siis tuli Kris ja mingid tüübid läksid temaga mõnuga tülli ja mingi hull kamm oli seal ja lõpuks ma saatsin Krissi minema ja ütlesin nendele kuttidele, et neil parem oleks hea meel, et nad peksa ei saanud.. Vastikud affid.



Hollandlased on kohutavad. Mul on nii hea meel, et siin elab nii palju teistest rahvustest inimesi..



Õõh kell on kohe 7 ja ma pean homme tööl olema 3ni.. :s Peaks vist magama minema..





Nii vaffa, et mul täpselt enne ära kolimist siin voodis nett on :D:D:D

Naljkas natuke :D

Kommentaare ei ole: