esmaspäev, 28. september 2009

Kust ma küll teadsin, et eilne päev sakkima hakkab.. :D
Läksin Sportcafesse, et oma graafikud vaadata.. Siis see kes seal graafikuid teeb (Loraine) ütles mulle, et Paulo oli öelnud talle, et ta mind graafikusse ei paneks. Siis ma juba mõtlesin, et mingi kahtlane värk.. Ütles mulle, et ma Pauloga räägiks sellest.
Läksin siis peale Rancos tööl käimist sinna ja otsisin Paulo ülese.. Siis Paulo teatas mulle, et ma räägiksin Lorainega sellest.. Et ta ei tea midagi selle nädala graafiku kohta..
Siis hakkas mingit juttu ajama, et omanik (Jan) oli talle midagi seletanud, et ma ei ole piisavalt rõõmus.. Siis ma olin juba nii tujust ära, et ma lihtsalt leppisin sellega ja jalutasin minema.. Paulo ütles veel, et ma võin iga kell sinna hängima minna.. :D Lollakas.. :D Nagu ma tahaks minna sinna nüüd. :D
Siis läksin rääkisin Krissile mis teema on.. Siis ta ütles, et see on hullult kahtlane..

Peale seda läksin koju ja hakkasin telekat vaatama.. Aga kuna ma suutsin 3 tassi kohvi ära juua siis ma püsisin viieni üleval.. Kui Kris töölt ja klubist koju jõudis, siis me läksime parki muusikat kuulama, et Tanelit mitte äratada..
Seal Kris rääkis, et Loraine oli just mingi päev rääkinud, et ma olen hullult vaffa ja armas.. Siis oli Kris veel Martinaga rääkinud (Martina ja Jan on paar) ja Martina ütles, et nad olid just paar päeva tagasi turvakaameraid vaadanud ja Jan oli öelnud, et ma olen nummi ja tore..
Niiet mai teagi.. Keda uskuda, keda mitte..

Eks ma lähen umbes nädala pärast tagasi ja vaatan, mis värk on..

Hah. Eile läksime Krissiga siis öösel parki.. Võin noh, täna hommikul.. Ja kuulasime umbes kuueni pargis muusikat. :D Aga kuna ma tulin ainult plätudega välja, siis hakkas mu varvastel lõpuks külm ja ma läksin tuppa. Kris ütles, et ta jääb veel sinna ja tuleb kohekohe järgi.. Kell seitse hakkasin ma mõtlema, et midagi on paahasti.. Panin siis jaki peale ja läksin Krissi otsima.. Kui ma selle pingi juurde jõudsin, kus me enne istusime, oli Kris kadunud.. Vaatasin veel natukene ringi ja siis läksin magama.. Umbes 10 ajal tegin silmad lahti korra ja avastasin, et Kris magab oma voodis.. See oli hea pilt.. Rahustav.. :D
Kui me ärkasime, oli Krissil paha olla ja ta ei tea jälle kus ta käis ja kuidas koju sai.. :D Tavaline.. :D


Täna olen ka juba suutnud 4 tassi kohvi juua.. No kurat.. Ma saan uusi imelikke kombeid siin külge.. Õlut joon ja kohvi joon.. Enne ma ei tahtnud kumbagi..

Hoidke siis pöialt mulle, et ma Sportscafesse tagasi saaks.. Muidu on mul pääääääris paahasti..

Aga nagu Chalice ühes laulus öeldud on: ükskõik kuidas, me saame hakkama. Niiet eks ma tulen välja sellest kuidagi.. :)

Kommentaare ei ole: