laupäev, 5. september 2009

Oh. Väsitav.
Vaffa on siin. Külmaks hakkab minema.. Täna on mul juba mantel seljas.. Nii jahe on..

Hommik sakkis mõnuga.. Tulin välja ja vihma sadas.. Mõtlesin, et lähen trammiga tööle. Siis läksin veel korra koju ja võtsin vihmavarju.. Kui ma tagasi välja jõudsin, paistis päike.. Siis mõtlesin, et lähen ikkagi rattaga.. Kui ma olin jõudnud 2 minutit sõita, hakkas jälle padukat sadama.. :S Fakk see sakkis nii vastikult.. :S Tööl olin pool päeva märg. :S
Täna oli hea päev tööl. Kõik olid sõbralikud ja puha. Ja Loraine (see kes meie graafikuid teeb ja muidu töötab) oli ka sõbralik.. :) Tegi nalja ja nii.. :)
Kuigi mingid vennad maksid dollaritega... :D See võeti mu tipist maha.. Niiet ma sain ainult 34 euri tippi.. Meil jagatakse kõik tipp töötajate vahel ära.. Peale tööd täitsin külmkappe jälle ja hullult kõik aitasid.. Ma võiks üksi seda teha, aga ikkagi inimesed olid nii toredad ja aitasid. :) See on hea. :)
Homme lähen õnneks õhtul tööle alles. Vb peale tööd sauna ja mullivanni.. Aga seda veel vaatab.. Ma vihkan siin hommikul ülese ärkamist.. Kui ma õhtul tööle lähen siis ma ärkan umbes kell 2 aga kui hommikul lähen siis ma pean juba enne 7 üles ärkama.. :S Vastik... :S

Me Krissiga nii ootame Taneli tulekut.. :) Siis saame õhtul koos õlut/teed juua ja muidu lahedad olla. :)
Ma arvan, et me sebime Tanelile kuidagi sofinumbri, niiet ta saaks ka vabadel päevadel tööl käia ja raha teenida.. Siis saame koos välja minna ja möllata.. Oh see saab lahe olema.. :) Ma nii ootan juba.
Kris täna ütles, et tal on nii hea meel, et Tanel meiega kolib. :)
Me leiaks igakell kellegi sinna veel korterisse aga me tahame Tanelit.. Siis on 3 eestast.. :) Talle hakkab raudselt meeldima siin..

Tahaks juba sisse kolida.. :)

Ma pean ikka endal 25 ja 26 vabaks tegema... 25 tuleb Tanel ja siis me lähme välja pidutsema ja 26 me peame natukene paranema.. :P
Ainult 25 päeva veel.. :P

Ootame mõnuga.. :P

2 kommentaari:

Labrador Bill ütles ...

Väga tore, et endale lõpuks korteri saite. Ise elan kahetoalises sviidis ja tean kui vajalik on oma nurgake. Aitähh, et koertest võtsid kirjutada. Tee mõni pilt ka ja näite millised need penid seal välja näevad...

Labrador Bill ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.