pühapäev, 13. september 2009

Ma kukkusin eile trepist alla :D:D Päris karm.. :D Ja mul oli kast pudelitega käes.. :D Peaaegu kõik pudelid läksid katki :D Ei tohi vist juua ikka kui tööd teen.. :D Aga Paulo tegi mulle koksi ja ei ole viisakas ära valada ju :D Ja siis tegi järgmise, ja järgmise.. Ja siis ma juba tegin ise endale..
Ja nagu tavaliselt, sai "natukene" Jäägri shote joodud.. Oh johhaidii..
Eile pidime kell 3 kinni panema aga me olime seal ikkagi umbes neljani või kauem..
Mai mäleta enam.. Peale tööd tahtsin rahulikult koju magama minna.. Aga ei.. Kuna Krissul ja Petral oli vaba päev siis nad olid joomas kuskil.. Ja kui ma tööl lõpetasin, vedasid nad mind endaga kaasa.. Rojalty pannakse kell 5 kinni ja me jõudsime sinna täpselt nii, et jõudsime ühe joogi juua ja siis pandi klubi kinni.. :D Siis me vist tsillisime seal veits ja mingi hetk hakkasime minema..
Igatahes oli päris huvitav.. :D

Mingi tüüp eile hakkas mulle rääkima,et mul on hästi ilus aksent. :D

Midaiganes.. :D

Eile oli 60 eruti tipp.. Päris hästi....

Homme kolimeeeeee. Vuhuhuhuuuuuuu!!!!! Ma nii ootan juba!

Kommentaare ei ole: