neljapäev, 17. september 2009

Täiesti uskumatu. Me suutsime eile TERVE päeva teleka ees veeta :D Ma käisin hommikul korra poes ja siis olime terve päeva diivanil. :D Päris hull. Me pidime õhtul välja minema kellegi sünnipäeva tähistama aga me ei viitsinud :D + me pole nii rikkad, et me väljas saaks koguaeg käia. Nüüd me peame raha koguma, et korterisse igast asju osta.. :)
Ja pealegi olen ma täna teve päeva tööl.
Hommikul Ranchos ja õhtul Sportscafes. :) See saab väsitav olema. :) Jooks ma kohvi siis oleks kõik korras..

Oh. See tuletab mulle meelde, et kui me sisse hakkasime kolima ja enne seda korterit vaatasime, siis omanik kutsus meid kohvile pärast. Siis ma jõin terve tassi ära. Pärast oli paha olla :D

Netti veel kahjuks kodus ei ole.. Aga järgmine nädal me peaks saama selle. Siis on ikka väääääga hästi..

Kommentaare ei ole: