esmaspäev, 7. september 2009

Eile läksime peale tööd välja. Kõigepealt The News´i, mis on Sportscafe vastas põhimõtteliselt ja olime seal veits.. Jõime jälle tasuta :D Ooh kuidas ma vihkan seda nende kõige popimat koksi.. :S Vodka Spa Blauw ehk siis viin ja tavaline vesi. Õõh see on nii rõve. Aga üks hea koks on Vodka Lemon Spa Rood ehk siis viin, mingi sidruni likööriasi ja mulliga vesi. See on hea..
Iiigatahes peale seal tšillimist läksime Rojalty´sse, nagu tavaliselt.. See pandi kell 3 kinni ja siis me tšillisime veel seal.. Ja pärast läksime Martina ja Petra (Sportscafe töötajad) juurde. Üks Rojalty turva tuli ka oma sõbraga. Oh seal sai möllu :D:D Me jõime põlevat absinthi :D Oi kui rõve üks asi saab olla.. :S:S
Mingi hetk viis Martina meid Krissiga koju ja väljas oli igatahes täiesti valge siis juba :D:D Päris sain piisavalt kaua magada.. Täna olin Ranchos tööl.. Mu manager hakkas mulle ligi ajama.. :S Küsis, et kas ma endale poissi tahan :D:D Täitsa hull on ta :D

Sportscafes töötamine on üks pidev joomine. Päris paha.. Õhtul kell 11 lükatakse mingi koks ninaette ja siis jood ja jood ja jood.. Ja loomulikult kuulub Sportscafes töötamise juurde päääris mitu Jäägri shoti õhtu jooksul.. See on naljakas, et mulle ennem üldse ei meeldinudki Jääger, aga nüüd on täitsa hea.. Kuigi üle hakkab vaikselt viskama.. Juba.. :D

Hea uudis muide. Me kolime esmaspäeval, ehk siis nädala pärast, korterisse sisse. Vääga meeldiv! Me nii ootame seda juba..

Kommentaare ei ole: