neljapäev, 3. september 2009

Oh kullakesed. Te mädanete seal Eestis oma vanemate kodus (või oma kodus) ja mina naudin Amsterdami. Varsti OMA ISIKLIKUS UUES KORTERIS!!!!!!!!!!
Jah, Sa lugesid õigesti! Meil on korter. Täna hommikul kirjutas Kris leipgule alla ja kõik on legaalne ja me saame juba varsti sisse kolida. Pragu tehakse seal remonti ja me saame tutika köögi ja möllud. Oh kuidas ma juba ootan teleka ees tee/Heinekeni joomist.
Hea kui hästi läheb.

Täna kirjutasin Spotrescafesse, et ma saan ainult neljapäev kuni pühapäev seal töötada ja muud päevad töötan Ranchos kui tahan. Meeldiv ju. :)

Siin hakkab ka juba vaikselt jahedamaks minema.. Kahju.. Mulle meeldib soe. Täna on nii palju vihma sadanud, et täitsa kole..

Vahepeal ma mõtlen, et miks ainult aasta siin veeta. Võiks ju kauemaks jääda.. Suveks sate mind kindlasti tagasi aga eks aeg näitab, mis edast saab..
Mulle meeldib siin...

Kommentaare ei ole: