kolmapäev, 23. september 2009

Oi kui meeldiv. Mu järgmine tööpäev on alles pühapäeval.. Nüüd saab mitu päeva teleka ees veeta. Väga tore.



Koduigatsus tuli täna peale. Tahaks oma voodisse ja Laagris olla ja lollusi teha..



Varsti saate mu umbes kuuks ajaks tagasi. :)



Täna käisime registreerimas ennast. Nüüd saab mulle kirju saata.. :) Järgmine nädal saame endale pangakaardid teha ja jõusaalis käima hakata. Lõpuks. Mul hakkab juba õllekas ette tulema.. :D

Ok see ei ole küll tõsi aga ikkagi.. Ja kuna me nüüd pargi kõrval elame saan ma jooksmas käima hakata. Väga vaffa. :)



Hullult imelik on see, et ma Eestis ei joonud õlut kunagi aga nüüd hullult meeldib. Väga kahtlane..



Mu juuksed on nii imelikus pikkuses aga ma tahan alles Eestis juuksurisse minna.. Peab vist ise aja kirja panema.



Aa ja btw.. MA tegin 2 nädalat tagasi endale uue needi.. :D

1 kommentaar:

MTV ütles ...

Hullult imelik on see, et ma Eestis ei joonud õlut kunagi aga nüüd hullult meeldib. Väga kahtlane..

Sinust hakkab inimene saama, mul on hea meel :)