laupäev, 26. september 2009

Esiteks, palju õnne Mikole esimese sünnipäeva puhul. Miko on mu kõige noorem vend.. Ta on nii armas. :)

Eile tuli Tanel. Tegime kodus esimese korraliku õhtusöögi. Tegime kartulit ja hakkliha kastet. Ülinämma oli see.

Me ostsime paar päeva tagasi poti ja panni.. Roosa panni ostsime. :) Nii tore.

Täna käisime IKEAs. Ülikaua olime seal. Täna käisime šoppamas kah.. Mina ostsin paari meese boksereid endale tudupüksteks. :D Need on nii vinged. Ma teen pilti millalgi ja siis panen ülese siia. Kris ostis paari kosse endale ja Tanel sai uue pusa ja talvejope. Väga tore.


Homme jälle tööle. Üle pika aja.


Tervitaks siinkohal Emmet ja Artit ja Paatsut ja Enet. Ja Raimot ja Eilat ja Marti ja Mihklit ja Kärti. Kallid teile. :)
Ja muudele lugejatele ütleks ka tere.

Ja palun kommenteerige sest ma hullult tahaks teada kes mu blogi loevad. :)

4 kommentaari:

Unknown ütles ...

Tervitused sulle ja Krissile ja Tanelile!
Mina loen su blogi :P

Eila ütles ...

Jaah..tervitused sulle vastu ka. Mina olen su blogi regulaarne lugeja. Väga tore on kuulda/näha/lugeda, et sul seal kõik hästi on. Pane samamoodi edasi ja tule siis varsti meile ka külla(ja too mulle õiget pähklivõid) ;)

pilves ütles ...

Vahel küll nädalase hilinemisega kuid siiski loen kuidas sul see eluke seal läheb. Tundub põnevana:) Edu teile sinna!
Mariann

Normi ütles ...

Noo, ma äkki ütlesin juba, aga pole kindel, aga ma loen;):D