pühapäev, 4. juuli 2010

Mmm.
Portugal oli soe ja vaffa. Sinna läheks tagasi iga kell. :)
Seal oli palju õlut, palju soojust, palju päikest, ilus loodus ja väga hea seltskond..
Aitäh.

Nüüd olen tagasi Amsterdamis ja tegelt pidin tänasest Ursula juurde minema. Aga kuna Ursulal on hetkel liiga palju inimesi majas, siis olen ma sunnitud tänase öö hostelis veetma.
Väga ebameeldiv..
Ma veetsin täna 6 tundi mööda Amsterdami hosteleid trippides. Amsterdam on väga väike, niiet see on päris hea saavutus.. Kõndimise mõttes siis. See, et ma kohe midagi ei leidnud, on halb..
Lõpuks leidsin ühe täitsa kesklinnas.. Aga halb asi on see, et selles toas magab veel 5 inimest peale minu..
Jällegi ebameeldiv.. Ma loodan siis, et kõik mu toakaaslased on öösel joomas kuskil, niiet ma saan rahulikult puhata..


Ülikoolidesse on avaldused ka esitatud..
Tallinna Ülikooli on mind põhimõtteliselt juba vastu võetud.. Pean ainult kinnitama, et just seda ainet tahan õppma minna.. :)

Aga mida ma lõpuks õppima lähen jääbki saladuseks. :P Seda ma siin avalikult kuulutama ei hakka. :)
Kui küsimus tekib, siis tuleb mult otse küsida.

Eesti pind on mul jalgeall juba 12 juuli.. Niiet kui keegi näha tahab või midagi koos teha tahab, siis tuleb helistada mulle.
Hollandi numbrile. Eesti number ei ole kasutuses.. Suht loogiline ju tegelt.. :D

Kommentaare ei ole: