esmaspäev, 12. juuli 2010

Oh Holland, kallis Holland....



Miks te eile sakkisite?

Tegelt mai saa midagi öelda.. Mai saanudki mängu vaadata.. Algselt pidin ma kella 22 tööle minema aga kuna Amsterdam oli paksult purjus inimesi täis pakitud siis olin ma sunnitud juba 19 alustama..

Siis kui jalka käis oli meil täitsa rahulik.. Aga kui lõpp käes oli.. Oi oi.. See oli põrgu.. Kõik inimesed tulid korraga ja nõudsid korraga asju...

Me oleks tegelt pidanud graafiku järgi kell 2 kinni panema poe.. Aga kuna kõik olid purjus ja hakkasid asju lõhkuma siis me sulgesime poe juba pool 2..

Aga koju jõudsin ma alles kell 4.. Koristamist oli palju ja koju kõndimine võttis ka aega..





Ja nüüd ma siis istun jälle lennujaamas. Joon halba kohvi ja kasutan kallist internetti..

Mul on tunne nagu ma käiks siin liiga tihti juba..

Kommentaare ei ole: