pühapäev, 20. juuni 2010

Jälle ma pole ammu kirjutanud.. Aga seekord ei ole asi lauskuses, vaid ajapuuduses..
Tööd on palju..

Eile pidin Ranchos tööl olema ja kui ma sinna jõudsin, siis mind saadeti teise restorani. :D
Lihtsalt öeldi, et nüüd on minek ja ära hiljaks jää :D

Ei olnud väga huvitav seal. Õnneks töötas Yvan ka eile seal.. Niiet sai vähemalt temaga koos nalja teha ja juttu rääkida.

Ranchos oli uus tüdruk tööl... Kui ma seal käisin veel õhtul siis ta teatas OMA ESIMESEL PÄEVAL, et talle ei meeldi seal.
WHAT?!
Sai saa oma esimesel päeval midagi sellist öelda. Sa võid mõelda selliseid asju aga otse välja öelda... Ja veel inimesele kes ka seal töötab..
Ma tahtsin talle laksu piki pead panna.
Oh totu on ta..

Ooh kuidas ma juba ootan puhkust... Saab päikese käes lesida ja perega koos õlut juua.. Saab tennist mängida ja juttu rääkida.
Mmmm.. Eesti keel.. :)

Mõned päevad veel. :)

Kommentaare ei ole: