teisipäev, 27. juuli 2010

Laupäev oli äärmiselt vaffa päev. :)

Kõigepealt saime Yvaniga Ranchos kokku, siis läksime ühte Belgia baari ja jõime mõned õlled...

Peale seda läksin ma Bridgeti juurde õhtusöögile. Väga nämma vürtsikas toit oli..

Mingi hetk lasin ma seal jalga ja läksin Yvani juurde. Ma jõudsin järgmine päev kell 2 koju alles :D
Me laulsime ja jõime veini terve öö :D. Korra käisime mingis klubis ka aga seal oli jama ja see pandi kinni kah.. Peale klubis käimist me tšillisime mingis parklas kus ma külma sain..
Yvan vaeseke oli sunnitud päeval bussipeale minema ja Prantsusmaale sõitma.. Mõnus 14 tunnine sõit..

Aga jamh.. Nüüd olen ma õnneks terveks saanud.. Kuigi köha ja nohu veel on.. Paar päeva ei olnud mul üldse häält :D Väga vaffa oli tööl olla.. :D

Neljapäeval siis juba Eestisse.. Esmaspäeval tagasi.. Ja siis on non stop töötamine kuni ma ära kolin..
Niiet varsti saate tagasi mu.
Nii kurb kui see ka ei ole.

Kommentaare ei ole: