pühapäev, 22. august 2010

Hah. Ma jälle pole üldse kirjutanud..
Asi ei ole laiskuses.. Kuigi ma olen laisaks muutunud..

Oh mis kõik juhtunud on vahepeal.. Seda on liiga palju, et siia kirjutada..
Igatahes mul on päris lõbus olnud. :P
Mis tähendab, et mul on veel rohkem kahju siit lahkuda..

Uskumatu, et ma olen 20 juba.. Mul on liiga lahe sünnipäev. :)
Saime Krissi ja Bridgetiga päeval kokku ja läksime Hiina pelmeene sööma.. See on hoopis midagi muud kui need pelmeenijunnid mis me Eestis sööme.. Hiinlased ikka oskavad süüa teha.. Njammi...
Peale seda läksime Bridgeti juurde teed jooma.. Ja peale seda Ranchosse.. Mulle kingiti pudel mingit eriti uhket punast veini.. Loomulikult lahendasime me selle seal kolme peale ära.. Väga hea oli..
Peale seda läksime tapasi sööma.. Seal lahendasime veel ühe pudeli veini ära.. Endiselt kolmekesi..
No ja peale seda läksime ühte baari ja siis teise ja siis jälle järgmisesse ja nii see läks..
Mingi hetk saime me Orlaga (see Iiri tšikk kellega ma koos elan) kokku ja läksime nende inimestega väja kellega ma tavaliselt oma öid lõbutsedes veedan.. Nüüd teatakse mind kui "see hull Eesti tšikk".

Halb asi on see, et ma lõhkusin oma vasaku käe pöidla nii korralikult ära et ma olen tööjuures täiesti kasutu.. Aga tööle pean ikka minema.. Niiet nad põhimõtteliselt maksavad mulle mittemillegi eest..

Ja reede hommikul olen ma juba Eestis..
Aga mulle hakkab vaikselt tunduma, et ma olen järgmine suvi siin tagasi...

Kommentaare ei ole: