teisipäev, 24. august 2010

Jaaaaa täna see juhtus.. Täna ma sain aru, et ma tõesti kolin ära.. Kõige lahedam (või mitte nii lahe) oli see, et ma olin tööl sel hetkel.. Ja mul oli terve hunnikuga tööd teha..
Ja ma hakkasin kõige täiega nutma :D Läksin näost punaseks ja kõik muu nutmise jurde kuuluv juhtus ka.. :D Ma pidin ennast üle poole tunni peitma ja mul oli suht raske ennast kokku koguda..
Kõigele lisaks oli mul ühe väääga toreda poisiga viimane päev koos.. See tegi asja veel hullemaks..
Aga lõpuks me ütlesime ilusti baibai ja tegime kallikalli ja me leppisime kokku, et me hoiame ühendust..
Plus ma ju tulen järgmine suvi tagasi (jah ma kavatsen suvel tagasi ronida siia.. :))...


Oh kurb on mul see elu siin..

Ma ei suuda uskuda, et ma juba järgmisest nädalast koolis hakkan käima..
Hea on see, et ma hakkan õppima midagi mis mulle tõesti meeldib.. Aga kool?!?!?! KOOL??
Ma ei ole terve aasta midagi õppinud, mitte midagi kirjutanud..
Vaffa saab see olema...

Kommentaare ei ole: