teisipäev, 31. august 2010

Nonii.. Nüüd olen ma juba mitu päeva Eestis olnud..
Täitsa hea on tunne..

Loomulikult läksin ma viimasel õhtul Amsterdamis välja.. :D Koju jõudsin alles siis kui ma juba lennujaama minema pidin hakkama.. Mis tähendab siis kuue ajal :D
Alguses sain Orlaga kokku ja siis mingi hetk hakkasin hoopis mingite Hollandi kuttidega tšillima..
Üks neist saatis isegi koju mu.. :) Vihmas.. Ja ta ise elab täiesti teisel pool Amsterdami..
Tore ju :)

Ja homme kooli.. :)

See siis on mu viiimane postitus.. Aitäh et lugesid..
Palun vabandust, et ma päris palju asju kirjutamata jätsin ja et ma vahepeal laisk olin. :)

Kui järgmine suvi tagasi lähen, siis hakkan uuesti kirjutama.. :)

Liisa :)

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Kuule tütarlaps, see õlu Su pildil on augusti lõpust saati ikka väga ära liisunud, vaheta vähemalt pilt ära! :)