teisipäev, 6. oktoober 2009

Uskumatu. Ma olen täna jälle terve päeva voodis veetnud.. :D No mitte midagi lihtsalt ei viitsi sellise ilmaga teha.. Väljas on 2 päeva vihma sadanud.. Peaks vist ära harjuma.. Amsterdam ongi vihmane..
Hommikul kui ma ärkasin, ok ma ärkasin kell 4 aga ikkagi, plaanisin jooksma minna aga ma panin teleka tööle ja enne kui ma arugi sain oli Tanel koolist tagasi ja välja oli juba täiesti pime..
Nii vara läheb pimedaks.. Vastik..

Nüüd peab alati ratta tulesi kaasas kandma.. Kui ilma nendeta sõidad, saad trahvi.. Ja mina ei taha trahvi saada..

Täna kavatsen vara magama minna ja homme vara ärgata.. Enne Ranchosse tööle minekut peab tööd otsima minema..
Käisin eile Sportscafes küsimas oma töö kohta.. Aga tuleb välja, et Paulo võttis nädala vabaks ja läheb alles neljapäeval tööle uuesti. Ja Jan (omanik) läks üldse Itaaliasse.. :D Niiet peab ootama..
Ja varsti ma ei taha enam oodata..
Niiet mul on targem minna ja endale uus töö otsida..

Mitte, et ma ei tahaks Sportscafes töötada.. Aga mul on rohkem vahetusi vaja.. Kuna ma hetkel veel graafikuid teen Ranchos siis ma töötan tihtil.. Aga manager tuleb järgmise nädala lõpus tagasi.. Niiet peale seda ei saa ma endale nii palju tööd anda.. :) :(
Ja mul on rohkem tööd vaja.. Muidu ma olengi selline terve päeva teki all tšikk :D:D

Kommentaare ei ole: