laupäev, 17. oktoober 2009

Täna oli vaffa päev.
Läksin hommikul Emmele ja Artile lennujaama vastu. Jõudsin õnneks õigel ajal.
Siis tulime koju ja sõime pannkooki.
Peale seda tegime väikese linnaekskursiooni.
Käisime vahakujude muuseumis. See oli lahe.
Pilte ka teile natukene.

Kris ja Lance, Emps jaEddie





















Siis läksime Ranchosse sööma. Oi see oli hea. :P

Peale seda läksime otsisime Emme ja Arti hotelli ülese.
Siis tulime linna tagasi ja läksime Sportscafesse ja jõime veits õlut.
Vaffa igatahes.
Ja nüüd ma saatsin oma arvuti Eestisse. Ma juba igatsen selle järgi. :( Ma pean Krissi miniarvutiga netis olema nüüd. Ma olen enda hiiglasega juba nii harjunud. :)
See vist tähendab, et ma ei ole eriti netis kuni ma enda arvuti tagasi saan.
Aga mis teha. Vahel vajab arvuti parandust..
Juba ootan järgmist külalist.
Raimo tule juba. :) Ruttu ruttu. :)

Kommentaare ei ole: