neljapäev, 8. oktoober 2009

No ei ole paremat päeva, et õlle isu tekkida.. :) Ok see ei ole hea, et mul õlle istu tekkis aga ikkagi..

Käisin Sportscafes täna.. Paulo ütles mulle, et nad ei vaja enam kedagi.. Varsti pannakse väljast lauad tuppa ära ja ei ole mingit väljas töötamist.. Niiet nad hakkavad sealt nagunii inimesti lahti laskma üsna kohe.
Siis läksin Smokeysse.. Alguses öeldi mulle, et võimalik on, et kedagi otsitakse.. Siis ma pidin ootama seal natukene.. Või vähemalt nii mulle öeldi.. :D
Siis ootasin pool tundi omanikku.. Ja mulle öeldi, et nad ei taha kedagi..
Oh ma läksin kurjaks siis.

Siis mõtlesin, et lähen koju ja olen kuri ja kurb..
Aga kuna mul see lemmik koht jääb tee peale, siis mõtlesin, et lähen võtan ühe õlle.

Tulin siis siia ja kuna ma saan nende omanike ja baarivendadega ülihästi läbi siis kurtsin oma muret neile.
Üks tüüp küsis mult, et kas mul on kõik hästi.. Siis ütlesin talle, et ma otsin tööd.. Siis ta mõtles natukene ja andis mulle mu õlle ja ütles, et ma ootaks natukene.

Siis tuli üks tore noormees mu juurde ja küsis kas ma otsin tööd..
Rääkisime natukene juttu ja esmaspäeval lähen ühte kohta rääkima inimestega.. :)
Kui vaffa..
Enne kui see töö kindel ei ole, ei ütle ma enam midagi selle kohta.
Ja hea asi on see, et nad ei vaja Hollandi keelt ja üleüldse umbes 90% nende klientidest on inglased. :)

Kommentaare ei ole: