teisipäev, 13. oktoober 2009

Tulime väljas just.
Päris hea :D

Tulin töölt koju ja Kris teatas, et me lähme välja nüüd.
Läksime mingile peole kus Kris ja Tanel ringi tšillisid. Mul oli lihtsalt hea meel, et nad nii hästi läbi saavad. Ma istusin ja valvasin meie kotti :D
Mingi hetk läksin mina ühte teise kohta ja nad jäid sinna.

Läksin võtsin Cooldownis ühe õlle ja tšillisin üksinda. Üks töötaja tuli mu juurde ja hakkas juttu rääkima. :) Nii vaffa.
Mingi hetk tuli mingi eriti rõve tüüp minuga rääkima. Rõve.
Siis ma sain lõpuks temast lahti ja läksin oma ratta poole.
Läksin Sportscafest mööda ja koristajad istusid väljas. Läksin rääksisin nendega juttu veits.
Üks neist tahtis minuga koos koju tulla, et Krissi näha. :P :D
Naljakas.

Nüüd istun kodus ja söön juustu :D:D

Homme pean vist tööl olema.
Hommikul. Oi see saab halb olema. Ma olen juba praegu väsinud. Ja kell on alles 5.

Kommentaare ei ole: