kolmapäev, 9. juuni 2010

Fotoka sain täis niiet varsti hakkavad pildid ka ilmuma.

Vabast päevast ei olnud laupäeval juttugi.. Ja nii vist hakkabki olema. Esimene vaba päev on mul arvatavasti siis kui Portugali minek on.
Siis ma kavatsen ennast pooleks puhata. :D Ainult 2 nädalat veel.

On võimalik, et mul varsti kolm tööd :D Selle restorani, kus ma töötan, omanikul on veel üks restoran kuhu ta tahab mind korra nädalas tööle panna. :)
Vaffa.. :P Küll ma olen tahetud. :P

Esmaspäeval käisin Ursula juures..
Nüüd kui me Portost tagasi tuleme siis ma kolin sinna. Saan omale isikliku privaatse toa ja Ursula lubas, et mind ei segata. :)
Vaffa :)
Ja renti maksam ma seal poole vähem kui ma kuskil tuba üürin.. Mai teagi miks ma sinna ei läinud kui meil leping vanas korteris läbi sai..

Ma olen superõnnelik, et ma siit Rochellei juurest minema saan.
Paar päeva tagasi leidsin ma ühe oma kirjadest avatuna oma ukse vahelt.. Ta oli selle teibiga uuesti kinni pand. :S
Oleks siis mingi tavalise kirja avanud, aga ei. Ta avas mu palgateatega kirja.
Kuskohast võtab ta õiguse seda teha?!?!?!?!?!
Uskumatu. Vastik uudishimulik mutt.
Vot nii.

Kommentaare ei ole: