pühapäev, 12. juuli 2009

Prantsusmaalt tagasi. Nädal päikest ja puhkust oli mõnus.

Esimesel päeval kolasime Milanos ringi. (Jah, ma tean jah, et Milano on Itaalias ja ma räägin, et ma Prantsusmaal käisin. Lendasime kõigepealt Itaaliasse ja siis alles rendiautoga Prantsusmaale.)
Teisel päeval läksime Monacosse. Juba teist korda. Ja ikka meeldis mulle Monaco terve reisi jooksul kõige rohkem. Päeva lõpuks jõudsime õnnelikult maja juurde. Esimene vaade majale ja selle ümbrusele nägi välja selline:

Ilus eksole?!
Teisel päeval läksime Saint-Tropezi. Ma olen alati arvanud, et see on suur linn paljude villadega. Tegelikkus on teine. Saint-Tropez on väga armas linnake. Vanaaegsed majad ja natukene lagunenud tänavad. Ilus igatahes. Luksuslikkusest sadamas muidugi puudu ei olnud. Suured kaatrid üksteise kõrval reas oli ka vaffa vaatepilt.

Järgmisel päeval käisime kohalikku Prantsusmaa kanjonit vaatamas. See pidi olema suuruselt/sügavuselt teine maailmas. Täitsa sügav oli. Ema mul oli paanikas kui ma liiga äärepeale läksin. Kardab kõrgust natuke.

Mmmm. Järgmine päev me päevitasime terve päeva. Ärkasime kell 11 ja siis päevitasime kella 6ni. Mõnus oli. Natukene põlesin ära ka kahjuks. Nüüd parem õlg sügeleb ja ajab nahka. :(
Sellest järgmine päev käisime Cannes'is. Ilus aga igav linn on see.
Viimasel päeval külastasime kohalikku kilpkonnade küla. Turtel Village on koht kuhu viiakse tollis konfiskeeritud kilpkonni ja haigeid kilpkonni. Seal on üle 2000 kipkonna. Igas suuruses ja vanuses.

Igatahes väga vaffa reis oli. Aga hea on ka tagasi olla.

Kommentaare ei ole: