kolmapäev, 29. juuli 2009

Ooh. palju aega on möödas juba viimasest postitusest. sorry. :) pole aega olnud. täna käisin tööd otsimas. paar kohta isegi leidsin aga ma pean cv sinna viima. niiet ma hakkan sellega homme tegelema. vahepealt pole midagi huvitavat juhtunud.
ei tegelt. eile hommikul käisin jooksmas ja siis läksin koju ja üks iiri poiss kutsus mu rõdule ja sis ma tegin niisama suitsu temaga ja ta suht sundis mind jointi tegema. no mis ma ikka vastu hakkan kui tasuta saab :) igatahes ma olin pärast nii pilves et ma sõin ühe võileiva ja üritasin raamatut lugeda.. aga noh. esiteks ei mäleta ma midagi sellest raamatust ja teiseks ma lihtsalt ärkasin mingi hetk ülese.. ikka veel oli lõbus olla.. :P

aa ükspäev käisin klubis ka. sain tasuta juua ja puha. vaffa oli.. aga mingi itaalia tüüp ronis mulle küljealla. ta nimi on romeo. :D naljakas eksole?! igatahes nüüd ma elueest ignoorin ta kõnesin. eile või üleeile saatsin talle sõnumi et ma olen see nädal väga busy ja ma ei saa temaga kokku saada. ma loodan et ta ei helistagi mulle enam :P

aga homme ma tegelen oma cvga niiet ma kavatsen mingi aja netis olla. niiet et ma siis kirjutan veel midagi.
hetkel oleme krisiga mingi ta austraalia sõbrantsi juures. sõime just mehhiko toitu. ülinämma oli. nüüd joome õlut ja räägime niisama juttu. homme lähme kinni potterit vaatama vist.

nojah. igatahes nüüd said veel ülevaadet mu amsterdami elu üle :)

Kommentaare ei ole: