laupäev, 25. juuli 2009

Nii. Teine päev Amsterdamis. Eile tuli Kriss mulle lennujaama vastu ja siis läksime praegusesse koju. Ei ole väga tore koht. Aga Amsterdam iseenesest on lahe. No niipalju kui ma seda näinud olen.
Eile päeval käisime linnas. Kris näitas mulle ühte neti kohta kus on hea ja odav õlu. Hea oli see küll jah. Aga odavusest ei tea ma midagi kuna ta tegi mulle Amsterdami tuleku puhul õlle välja. :)
Õhtul käisime pärast mingis vaffas Iiri pubis. Seal on ka nett ja seal saab tund aega laadida ka arvutit. Niiet ma hakkan seal tšillima kui Kris tööl on. Seal tegi Kris mulle veel õhtusöögi välja. Armas, eksole?!

Ja hetkel istun ma kuskil kohvikus. Kris läheb kohe tööle ja mina vist vaatan niisama ringi. Kuna muuseumid pannakse kell 5 kinni ja mul on sinna ainult tund veel aega siis ma täna ei lähe. Kris andis mulle mingi muuseumi kaardi millega ma saan tasuta umbes 100 muuseumi läbi käia. Nüüd ma hakkan harima ennast. :)

Tööle ma veel minna ei saa kuna mul ei ole veel tööluba. Selle saan ma ka alles 3. augustil. No ja sinna on veel mõnuga aega.

Aga sellest kohast veel, kus ma elan. Mingi Saksa tädi üürib enda suures korteri moodi asjas tube välja. Tavalised voodiga toad on. Mitte midagi erilist. Mina jagan tuba mingi iiri blondiga. Ma veel pole näinud teda. Ta pole 2 päeva kodus olnud. Mulle sobib. :)

Hullult vaffa sellest tädist, et ma nii vähe maksma pean. Tegelikult on seal öö 15 euri. Aga mina saan nädala 50 euriga. Tutvuste värk :).

Kommentaare ei ole: