laupäev, 22. mai 2010

Vabad päevad on mõnusad.

Ärkasin täna ülese ja otsustasin, et ma lõpuks ometi üle pika aja kokkan endale midagi..
Ja no nämma noh. Mu oskus kana teha ei ole kusagile kadunud.

Nüüd olengi ma terve päeva kokkanud ja söönud ja kokkamisest filmi vaadanud. :)
Julie and Julia on väga armas film. :)

Nüüd lähen ma hilisõhtusele jalutuskäigule (kell on 23.11) ja peale seda magama.
Homsest alates peab jälle iga päev järgmise laupäevani tööl olema. :)
Ja ma tean jah, et nii see tegelikult käibki aga siiski. Ma olen 19 veel. Ma olen teismeline ja see annab mulle õiguse igasuguste asjade pärast vinguda. :P
Niiet ma vingun.



See on muide see söök mis ma sõin täna. :)



Väike vein juurde ja ongi pöörfekt. :P







BTW ma pean nüüd fotoblogi ka.
Ma luban, et seda teen ma paremini kui kirjutamis blogi. :D

Mul vahepeal ei ole lihtsalt öelda midagi... :P Aga fotokas on mul iga päev kaasas ja kui ma isegi midagi huvitavat või ilusat ei näe siis on mul arvutis hunnikuga pilte mida võib ülese riputada. :)
Niiet fotosi plaanin ma iga päev ülese laadida.. :)

Jääge ootama ja vaatama. :)



www.dailybooth.com/liisar

Kommentaare ei ole: