reede, 21. mai 2010

Oeh. Laiskus on üks õudne asi.

Jälle ma ei ole viitsinud üldse kirjutada..
Eks ma siis nüüd teen seda..

Eestis oli vaffa :).
Inka eksam läks enam vähem hästi..
Üks kuulamine läks halvasti ja ühe lugemisosaga ei jäänud ma ka rahule..
Muidu peaks ok olema..
Suuline läks ka hästi. Ei saa öelda, et super oli, aga hästi.. 19 punkti 20st.. Niiet oleks võinud ühe punkti veel saada..

Mis ma siis veel Eestis tegin..

Bob´i sünnipäeval käisin. Aitäh, väga vaffa oli.

Ja juuksuris ja hambaarsti juures käisin kah..

Ja Raimoga käisime 6 pelmeenis söömas. :)
Mulle ikka nii meeldib see koht. :P Hoolimata sellest, et pelmeenide kvaliteet on langenud.. St siis, et nad on väiksemad.. Ja külmad olid nad kah seekord..
Hah ja see teenindaja kes seal on, lõi Raimole külge. :D:D
Vaffa oli. :) Aitäh Raimole.


Suur aitäh Raimole kaamera eest. Täna ostsin kaardilugeja, niiet fotoblogi hakkab tööle arvatavasti järgmisest nädalast. Kui mitte varem. :)

Ja eks ma siis loivan tööle nüüd jälle.

Mõnus.. Kuueks tööle.. Kell 5 lõpetan. Vaffa. :)
Vähemalt töötan ma täna Eesti tšikiga koos, niiet saab natukene Eesti keelt rääkida..

Varsti selgub kuupäev millal ma jälle Eestisse lähen..

Kommentaare ei ole: