kolmapäev, 24. veebruar 2010

Õõõõõh.
Tahaks kodus täna olla. :( Täna on see päev kui terve pere kokku tuleb ja rõõmus on. :)
Ja mina olen Amsterdamis..
Deem deem deem.

Tanel kolib pühapäeval välja ja Kris leidis ka uue toa endale juba..
Ja ma vist pean Ursula juurde tagasi minema.
Kui keegi ei tea, siis Ursula on see õudne Kanada-Saksa tädi kes lubab ainult 8 minutit pesta ennast ja ei luba elektrit kasutada.
Suht karm..

Ma msnis mingi tüübiga suhtlen kellel on vaba tuba.. Täitsa odav.. 420 kuus, kõik hinna sees..

Päris normaalses kohas kah..

Aga mai tea... Mingi tüübiga kahekesi korterit jagada.. See vist ei ole kõige parem idee..

Eks ma umbes järgmine nädal lähen vaatama seda kohta.. Ma loodan, et Kris saab kaasa tulla minuga, et oma arvamust avaldada..

Pöidlad pihku mulle. :)

Kommentaare ei ole: