laupäev, 13. veebruar 2010

Ei noh, ma ei saa ikka üldse aru kuidas ma neid Itaalia kutte ligi tõmban. :D
Kõndisin töölt koju ja mingi tüüp ujus küljealla. Tahtis koos kõndida.. Siis ma mõtlesin, et mis ma ikka üksi kõnnin ja olin nõus..
Oi see oli viga.. Tüüp tahtis mul koguaeg käest kinni võtta :D:D Lollakas. :D

Aga jah.. Kell on 7 hommikul ja ma tulin töölt just. Vaffa ju. :)
Uus töökoht on Crossanterie C´est magnifique. Põhimõtteliselt müüakse seal tervisele kõige kahjulikumaid saiakesi.. Päris karm.. Ma võin süüa seal mida tahan, ükskõik kui palju ja millal ma ise tahan..
Mitte ühtegi tervislikku asja seal müüa ei ole. :D

Esimene tööpäev möödus Eesti keelt rääkides. Ülivaffa. See tšikk kellega ma koos töötasin, on Tartust pärit.

Täitsa vaffa oli see töö. Ootan juba pühapäeva, et saaks uuesti tööle minna.


Halb asi on praegu see, et ma nüüd jään magama ja pean kell 10 juba ärkama, et Ranchosse minna. Mu manager on paras põrsas.
Neljapäeval käisin tööl ja ta ütles mulle, et pühapäeva hommik on järgmine tööpäev.. Ja eile õhtul helistas, et ma pean ikkagi tööle minema täna hommikul ka..
Jobu on ta...
Töötamise vastu pole mul midagi aga kui ma nüüd 3 tundi magan siis ma olen homme kuri. Ja see ei ole hea üldse..
Aga mis siis ikka teha on.. Eks ma pargin oma keha mõnuga kofeiini täis homme.
Oh vaffa päev saab olema..

Kommentaare ei ole: