pühapäev, 31. jaanuar 2010

Miks oo miks on tennise finaal kell 9.30 HUMMIKUL?!?!?!?! Kas ma pean tõesti nii vara ülese tõusma?! Deem!
Federer ja Murray.. Ma ei saa seda maha magada...

Eile öösel sadas lund. Ma kukkusin tööle minnes 3 korda rattaga.. :D Ma sõidan 10 kuni 15 mintsi tööle. :D See tähendab, et ma kukkusin... Iga täpselt.. Liiga väheste minutite tagand. :D Luuser. :D Üldse ei oska rattaga sõita. :D
Ja hommikul oli nii tugev päike, et ma olin sunnitud päikeseprillid pähe panema..
Sõitsin tööle nagu lollakas.. Päikeseprillide ja mantliga tšikk, kes koguaeg kukub.
Mu jalg on valus. :(

Ja mu rattalukk oli hommikul nii jääs, et ma olin sunnitud seda põletama natukene. Ja loomulikult läks mu lukk nii kuumaks, et ma põletasin ennast mõnuga ära.
Mu näpp teeb aia. :(

Ja trummarid on hot´id!

Kommentaare ei ole: